Retour voorwaarden

Wat te doen bij:

Te weinig geleverd

Als er bij een levering van BesteAdres.nl te weinig artikelen in een doos zitten of een volledige doos niet geleverd is, maar wel op de pakbon vermeld staat, dan is er sprake van een manco. Probeert u ten alle tijden de ontvangen goederen tijdens afgifte aan u door onze vervoerder te controleren. Indien u tijdens de overdracht van de goederen aan u een manco constateert meld dit dan direct aan de vervoerder. Laat de vervoerder hier een aantekening van maken voordat u voor de tekent voor ontvangst. Het kan ook voorkomen dat u een manco constateert nadat de vervoerder is vertrokken. In alle gevallen meld u de manco binnen 3 werkdagen aan BesteAdres.nl via de knop Retourneren onderaan iedere pagina. Na uw melding zal BesteAdres.nl er voor zorgen dat u de ontbrekende artikel (of artikelen) alsnog binnen 2 werkdagen in huis heeft. Indien u uw manco niet binnen 3 werkdagen aan BesteAdres.nl doorgeeft kunnen wij deze niet meer in behandeling nemen.

Foutief geleverd

Als er bij aflevering artikelen of een volledige doos te veel geleverd is, er zich artikelen bij de levering bevinden die niet op de pakbon staan, is dit foutief geleverd. U dient dit binnen 3 werkdagen bij BesteAdres.nl te melden. U kunt deze melding maken via de knop Retourneren onderaan iedere pagina. Na het doen van de melding ontvang ontvangt u van ons het adres waar de artikelen naar geretourneerd kunnen worden. U kunt er voor kiezen om de foutief geleverde artikelen te houden of retour te sturen. Indien u er voor kiest om de foutief geleverde artikelen te houden worden deze artikelen u alsnog in rekening gebracht. Ook indien u niet binnen 3 werkdagen een melding maakt van de foutief geleverde goederen worden deze artikelen u alsnog in rekening gebracht. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van BesteAdres.nl.

Schade bij aflevering

Bij aflevering kan er schade ontstaan aan een artikel, pakket of pallet. Deze kan bij ontvangst of pas later geconstateerd worden. U dient de schade altijd te melden bij BesteAdres.nl. Als de schade bij ontvangst zichtbaar is, moet dit aangetekend worden op de vrachtbrief. U dient uw schademelding binnen 3 werkdagen bij BesteAdres.nl te melden. U kunt deze melding maken via de knop Retourneren onderaan iedere pagina. BesteAdres.nl zal binnen één werkdag na melding contact met u opnemen om het schadegeval zo snel en goed mogelijk met u op te lossen. Indien u uw schade niet binnen 3 werkdagen aan BesteAdres.nl doorgeeft kunnen wij deze niet meer in behandeling nemen.

Verkeerd besteld

Als uw één of meerdere artikelen verkeerd besteld heeft, dient u dit binnen 10 werkdagen bij BesteAdres.nl te melden. U kunt deze melding maken via de knop Retourneren onderaan iedere pagina. Houdt u er rekening mee dat u alleen verkeerd bestelde artikelen kunt retourneren in een ongeopende, originele en onbeschadigde verpakking, indien aan één of meerdere van deze gestelde voorwaarden niet kan worden voldaan zullen de artikelen niet retour genomen kunnen worden. Tevens dient u er rekening mee te houden dat er voor het retourneren van artikelen € 10,00 per orderregel in rekening wordt gebracht. Indien er meer dan drie orderregels verkeerd zijn besteld zal in overleg met u het bedrag voor het retourneren worden vastgesteld. Het bedrag voor retourneren van de verkeerd bestelde artikelen zal in mindering worden gebracht op het door BesteAdres.nl te crediteren bedrag. Indien u van BesteAdres.nl toestemming heeft gekregen voor het retour sturen van de verkeerd bestelde artikelen, ontvangt u van ons het adres waar de artikelen naar geretourneerd kunnen worden. Indien u uw verkeerd bestelde artikelen niet binnen 10 werkdagen aan BesteAdres.nl doorgeeft kunnen wij deze niet meer in behandeling nemen.

Defect

Is een artikel defect, dan kunt u dit te melden bij BesteAdres.nl. U kunt deze melding maken via de knop Retourneren onderaan iedere pagina. Omdat retour en garantie termijnen per merk en artikel kunnen verschillen en BesteAdres.nl een grote variëteit merken en artikelen levert valt hierover in het algemeen weinig te zeggen. Indien er door u een melding van een defect wordt gedaan zullen wij u binnen een termijn van 5 werkdagen op de hoogte stellen van de door ons genomen stappen om het defect zo goed en snel mogelijk af te handelen.